[Εφημερίδα "Στόχος" - Stoxos newspaper] ΜΕΤΑ ΑΠΟ 305 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑΣ... Η ΣΚΩΤΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ...!!! ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ...



ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ "ΗΝΩΜΕΝΟ" ΒΑΣΙΛΕΙΟ...


Στη Σκωτία ξεκίνησε εκστρατεία για την απόσχιση από τη Μεγάλη Βρετανία. Η έναρξή της σηματοδοτήθηκε από τελετή στο Εδιμβούργο, κατά τη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε η συγκέντρωση υπογραφών υπέρ της ανεξαρτησίας της Σκωτίας.

Θέλουμε μια δίκαιη και ευημερούσα Σκοτία, είπε ο πρωθυπουργός Αλεξ Σάλμοντ κηρύσσοντας άτυπα την έναρξη της καμπάνιας «Σκωτία, ναι». Στόχος του είναι να υπογράψουν ένα εκατομμύριο Σκοτσέζοι (επί συνόλου πέντε εκατομμυρίων) ως το 2014. Το κίνημα της ανεξαρτησίας στηρίζουν και προσωπικότητες όπως ο Σον Κόνερι.

 Οι Σκωτσέζοι θα ψηφίσουν το 2014 αν θέλουν την ανεξαρτησία, Η Σκωτία σήμερα απολαμβάνει ευρεία αυτονομία, ελέγχοντας την υγεία, την παιδεία και τις φυλακές - το Λονδίνο ελέγχει όλα τα υπόλοιπα ζητήματα συμπεριλαμβανομένης της οικονομίας. Άν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι θετικό η Σκωτία θα είναι ανεξάρτηρο Κράτος από το 2016

--
Ανάρτηση Από τον/την ΣΤΟΧΟΣ στο Εφημερίδα "Στόχος" - Stoxos newspaper τη 5/28/2012 07:27:00 μμ