Η σερβική ομοσπονδία ανακοίνωσε την απόφαση του Σίνισα Μιχαϊλοβιτς να κόψει τον Αντεμ Λάγιτς από την αποστολή της Εθνικής Σερβίας, επειδή ο σέρβος μέσος δεν τραγούδησε τον ύμνο της χώρας πριν το φιλικό με την Ισπανία.
Η ανακοίνωση της ομοσπονδίας ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο Μιχαϊλοβιτς...
"έστειλε σπίτι του" τον Λάγιτς επειδή δεν υπάκουσε τις εντολές του, που θέλουν όλους τους παίκτες να τραγουδούν τον εθνικό ύμνο πριν τα παιχνίδια.
Ο ίδιος ο παίκτης, ο οποίος είναι μουσουλμάνος, δεν τραγούδησε τον ύμνο "λόγω προσωπικών λόγων", όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. sport.gr
--
Ανάρτηση Από τον/την ΣΤΟΧΟΣ στο Εφημερίδα "Στόχος" - Stoxos newspaper τη 5/29/2012 08:18:00 πμ
