[Εφημερίδα "Στόχος" - Stoxos newspaper] ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΕΙ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ... Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΚΕΡΥΝΕΙΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΣΠΙΤΙ!


Φωτιές άναψε και πάλι η Άντζελα Δημητρίου η οποία μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου σχετικά με την υπόθεση της συναυλίας στα Κατεχόμενα.
Η γνωστή τραγουδίστρια είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι το θέμα προέκυψε λόγω έλλειψης γνώσεων στη… γεωγραφία!
«Δεν είμαι υποχρεωμένη να ξέρω πού είναι η Κερύνεια, ούτε είμαι από την Κύπρο, ούτε έχω υποχρεώσεις στην Κύπρο, έχω προσφέρει πράγματα για αυτήν… Ούτε ήξερα ότι θα πάω στα Κατεχόμενα. Είμαι υποχρεωμένη να ξέρω πού είναι; Έχω σπίτι εκεί είπε χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ: radar.gr

-----------------------------




--
Ανάρτηση Από τον/την ΣΤΟΧΟΣ στο Εφημερίδα "Στόχος" - Stoxos newspaper τη 7/05/2012 03:58:00 μμ