[Greek Alert] Οι πρώτες δηλώσεις της δικηγόρου του μανιακού παιδόφιλου Πακιστανού ...Συνέκρινε το αποτρόπαιο έγκλημα με το ατύχημα του στρατιωτικού με την μηχανή στην Πατησίων!!!

Αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω τα λέει γυναίκα που μπορεί να είναι και μάνα...
Συνήγορος υπεράσπισης του Πακιστανού ορίστηκε η δικηγόρος Αλεξάνδρα Δήμου από τη Μύκονο η οποία με γραπτής της δήλωση είπε τα παρακάτω:

«Ανέλαβα την υπεράσπιση του Πακιστανού διότι με διώρισε η Ανάκριση και βέβαια η αποδοχή του διορισμού είναι υποχρεωτική σύμφωνα με τον Κώδικο Περί Δικηγόρων.
Αρνήθηκα, όπως άλλωστε πάντα το έχω κάνει στα 35 χρόνια της δικηγορίας μου (30 στη Σύρο και 5 στην Αθήνα) να εισπράξω την αποζημίωση, που οφείλει να καταβάλει το Δημόσιο σε κάθε διοριζόμενο εξ επαγγέλματος συνήγορο.
Ο εντολέας μου ομολόγησε την πράξη του και δήλωσε μεταμέλεια και τη συντριβή του για το αδίκημα που διέπραξε, τονίζοντας επίσης ότι δεν ζητά την αναγνώριση κανενός ελαφρυντικού.
Όλοι και εγώ προσωπικά έχω συγκλονισθεί από το έγκλημα σε βάρος του αθώου ανήλικου θύματος. Η υπεράσπιση είναι υποχρέωση του δικηγόρου, ο οποίος είναι άμισθος δημόσιος λειτουργός.
Με συγκλονίζει το έγκλημα αυτό, όπως με συγκλόνισε και το έγκλημα του υπαξιωματικού του Πολεμικού Ναυτικού, ο οποίος  οδηγώντας μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα, 07.30' η ώρα το πρωί στην οδό Πατησίων, με ιλιγγιώδη ταχύτητα, έστειλε στην εντατική δύο παιδάκια που τα κρατούσε η δύστυχη μάνα τους και που όπως πληροφορήθηκα το ένα εκ των δύο ακόμα νοσηλεύεται.
Το ενδιαφέρον μου για κάθε αθώο θύμα είναι πάντα το ίδιο, είτε ο θύτης είναι Πακιστανός είτε Έλληνας. Δεν μπορώ να κάνω καμία διάκριση λόγω της ιδεολογίας μου, που έτσι μου επιβάλλει.»
 


--
Ανάρτηση Από τον/την greekalert στο Greek Alert τη 8/07/2012 05:29:00 μ.μ.